Formularz do pobrania

karta zgłoszenia na szkolenie

» w formacie PDF

Planujesz szkolenie dla pracowników, wyjazd integracyjny?

skontaktuj się z nami

Zapisy na szkolenia:

tel/fax (12) 352 - 31 - 23

pon - pt: 08:00 - 16:00

email: zgloszenia@apedukacja.pl

newsletter
 

Jak pisać skuteczne teksty PR i teksty marketingowe – (2 dni)

Zapytaj o Kurs

Już wkrótce kolejny termin szkolenia - dowiedz się więcej:
Tel.: 12 352 31 23
E-mail: zgloszenia@apedukacja.pl >>

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom
- szkolenia w formie zamkniętej w korzystnej cenie już dla grup 6-8 osobowych!


Zapytaj o szkolenie zamknięte >>



Korzyści ze szkolenia:

• Zwiększenie kompetencji w zakresie pisania tekstów marketingowych i PR.
• Poznanie kluczowych zasad tworzenia tekstów.

Program szkolenia:
2 dni szkolenia

1. Słowo wstępu
• Zanim napiszesz...
• Odbiorca: pisz do konkretnej osoby – ale... kim jest tak „konkretna osoba”?
• Odwrotnie niż u Hitchcocka: najpierw trzęsienie ziemi, a potem napięcie spada
• Reguła Flescha – jak ją stosować w praktyce?
• Język odbiorcy, język marki

2. Do rzeczy proszę! – skracanie.
• „Wyłuskiwanie orzeszków” - jak wydobyć najważniejsze informacje i ustalić hierarchię informacji?
• Krócej!
• Ćwiczenie – Zbierz i skróć!

3. Nie tylko treść, ale też forma: wygląd komunikatu
• Typografia
• Odstępy
• Marginesy
• Wyróżnianie

4. Jak tworzyć nagłówki?
• Rodzaje nagłówków
• Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
• Przykłady (na plus i na minus)
• Ćwiczenie (1) – Z każdego rodzaju...
• Ćwiczenie (2) – A co TY byś zaproponował?

5. Jak zaplanować i napisać:
• brief
• list biznesowy
• e-mail
• przemówienie
• Ćwiczenie – Porwij mnie!

6. Komunikacja wewnętrzna
• Teksty o nas samych – z humorem, ale bez idiotyzmów
• Teksty na eventy – scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
• Ćwiczenie – Na bezludnej wyspie...

7. Storytelling – opowiedz historię o marce
• Co łączy wszystkie porywające historie?
• Jak zwiększyć temperaturę przekazu
• Jak poprowadzić czytelnika?
• Ćwiczenie – Opowiedz historię...

8. Treści publikowane w Internecie
• Strona www
• Blog
• Wpisy na portalu społecznościowym
• Ćwiczenie - Tablica


Trener:

Adrian Tomaszewski
 
Praktyk, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant. Właściciel firmy studia komunikacji marketingowej. Autor. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i innych... czytaj więcej>>


Kto powinien wziąć udział w szkoleniu:
• Specjaliści ds. PR, marketingu,
• Specjaliści ds. komunikacji,
• Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do PR-owców, zapraszamy również wszystkie osoby, które chcą nauczyć się skutecznej, pisemnej komunikacji w środowisku zawodowym.


Informacje organizacyjne:


W cenie oferujemy: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w postaci rozbudowanej, multimedialnej prezentacji, imienny certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, obiad.




*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.