Formularz do pobrania

karta zgłoszenia na szkolenie

» w formacie PDF

Planujesz szkolenie dla pracowników, wyjazd integracyjny?

skontaktuj się z nami

Zapisy na szkolenia:

tel/fax (12) 352 - 31 - 23

pon - pt: 08:00 - 16:00

email: zgloszenia@apedukacja.pl

newsletter
 

Facebook krok po kroku – czyli w jaki sposób tworzyć i udoskonalać firmową stronę (Fanpage). Warsztaty na komputerach.

Zapytaj o Kurs

Już wkrótce kolejny termin szkolenia - dowiedz się więcej:
Tel.: 12 352 31 23
E-mail: zgloszenia@apedukacja.pl >>

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom
- szkolenia w formie zamkniętej w korzystnej cenie już dla grup 6-8 osobowych!


Zapytaj o szkolenie zamknięte >>


Korzyści ze szkolenia:

• dowiesz się jak ustawić odpowiednie ustawienia prywatności i zadbać o swoje
bezpieczeństwo podczas komercyjnych działań
• poznasz i zrozumiesz ideę mediów społecznościowych
• dowiesz się jak realizować działania marketingowe w mediach społecznościowych
• założysz Fanpage i przeprowadzisz jego optymalizację
• poznasz zasady komunikacji w środowisku serwisu Facebook
• dowiesz się jak pozyskać pierwszych fanów
• poznasz przykłady skutecznych działań


Program szkolenia:

1. Rekonesans wiedzy uczestników oraz zdefiniowanie głównych celów szkolenia

2. Zrozumienie idei mediów społecznościowych
• podstawowe pojęcia, trendy i statystyki
• media społecznościowe czyli co?
• użytkownik mediów społecznościowych czyli kto?
• co o mediach społecznościowych wiedzieć należy?
• znaczenie social media w budowaniu relacji z internautami
• media społecznościowe a marketing internetowy

3. Facebook dla użytkowników indywidualnych - czyli co musisz wiedzieć, aby prowadzić fanpage?
• proces zakładania profilu osobowego
• środowisko serwisu Facebook
• jak dobrze określić ustawienia prywatności?

4. Działania marketingowe I - pierwsze kroki
• podstawowe błędy
• mechanizmy sterujące Facebookiem
• proces zakładania Fanpage’a na Facebooku
• Timeline – proces optymalizacji strony na Facebooku
• zarządzanie Fanpage'em (komunikacja, ustawienia, moderacja, statystyki itd.)

5. Działania marketingowe II - rozwiązania dla średniozaawansowanych
• dodatkowe moduły (zakładki i aplikacje - rozwiązania darmowe, niskobudżetowe i dedykowane)
• strategie pozyskania nowych fanów (promocja poza FB, FP ideowe, angażująca komunikacja, Facebook Ads, konkursy)
• regulamin Facebooka
• case studies i dobre praktyki

6. Podsumowanie szkolenia
• koszty działań w mediach społecznościowych
• jak wybrać i owocnie współpracować z agencją interaktywną
• pytania i odpowiedzi




Trener:


Barłomiej Rak
W branży interaktywnej reprezentuje jedno z pierwszych pokoleń, które dorastało z internetem, a jednocześnie pamięta jego początki w Polsce – generacja Y. Absolwent Informatyki Stosowanej UJ i student Marketingu Internetowego SGH. Pierwsze kroki stawiał w Zespole ds. Internetu ING Banku Śląskiego.

Następnie przeszedł na drugą stronę marketingowej barykady i reprezentował agencję reklamową Supremum Group (Second Life) oraz tworzył agencję interaktywną Someday Interactive (w portfolio takie marki jak: ING Bank Śląski, Cisowianka czy YTONG/Silka). Specjalizuje się w zarządzaniu projektami internetowymi i Social Media - prowadzi blog ekspercki Socjomania.pl, w ramach którego edukuje z zakresu działań w internecie... więcej>>


Kto powinien wziąć udział w szkoleniu:
• specjaliści ds. marketingu i e-marketingu i PRu
• brand managerowie
• managerowie ds. komunikacji
• właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
• osoby chcące lepiej poznać i zrozumieć zasady działania serwisu Facebook


Informacje organizacyjne:


W cenie oferujemy: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w postaci rozbudowanej, multimedialnej prezentacji, imienny certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, obiad.




*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.